Nori zuzenduta: Alcalde
03-10-2019
Jai zoriontsuak bizi, errespetuz eta tolerantziaz.https://youtu.be/a8Brxl9UHRoDBHko 2. ikasmailako ikasleek egindako bideoa.La Presentación FESD: INNOVAR, EDUCAR, EMOCIONAR.#somosfesd
9-10-2019
Enhorabuena por el trabjajo, ha quedado muy bien. Jai zoriontsuak zuei ere!!!

Deja un comentario



This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Volver arriba